In an urban style.

czwartek, 23 maja 2019
data:post.title

Maj w tym roku jest bardzo kapryśny albo ma depresję - częściej płacze niż się śmieje ;D Trudno się wpasować ze zdjęciami w taką aurę. Miałam raz sesję w deszczu, wyszło tragicznie! Wyglądałam jak zmokła kura ;( Wszystko poszło "do kosza". Od tego czasu "poluję" na dobrą, a na pewno bezdeszczową, pogodę. Zdjęcia mają być ładne i już :D 

Stylizacja: ponieważ, przez tę pogodę, trochę musieliście poczekać na nową stylizację,  to dzisiaj trochę więcej zdjęć. Ma to swoją przyczynę, gdyż nie mogłam się zdecydować, które buty wybrać. W końcu postanowiłam zaprezentować się w dwóch "butowych" wariantach :)
Wracając do stylizacji to jej filarem jest sukienka - długa, luźna i bardzo kolorowa. Uwielbiam takie sukienki na lato, zwłaszcza gdy są z naturalnych materiałów - przewiew i swoboda gwarantowane! Tę sukienkę nosimy z klapkami ale to wersja wakacyjna. Dzisiaj zaprezentuję Wam wersję miejską, z nutką elegancji :)
Zestawiłam ją z białą, jeansową kurtką, białymi botkami i dużą, czerwoną torbą. Ozdobiłam ją krawatem luźno zawiązanym. Lubię tak czymś nieoczywistym przełamywać stylizacje. Na głowę założyłam słomkowy kapelusz typu "piotruś".

W drugiej wersji zamieniłam botki na sandały typu peep teo w zestawie ze skarpetkami, oczywiście ;), i zdjęłam krawat, żeby pokazać sukienkę w całej okazałości. 
Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje propozycje i trochę ocieplę ten zachmurzony dzień :)



Wariant nr 2

  Zdjęcia : Monika Homan


sukienka - Zara,
kurtka - Mango,
torebka - Oriflame,
botki - Zara,
czółenka - Prada,
kapelusz słomkowy - C&A.



15 komentarzy

  1. Nieudanej sesji bardzo współczuję :( Za to sukienka jest prześliczna i tak pięknie w niej wyglądasz! :) Pozdrawiam serdecznie Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długie sukienki są coraz modniejsze- i dobrze, bo je uwielbiam :D
    apropo złej pogody, jak to sie mówi: "raz z górki, raz pod górkę" :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Madgo, to jest taki zestaw bardzo stylowy :):)! Ta kombinacja z 'zawiązanym' krawatem i kapleuszem Pioturś (nie widziałam że ten model się tak nazywa) jest takie w stylu vinage - jak na rejsie w stylowych latach 20' XX wieku. Dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu ta sukienka jest fantastyczna :))) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie! Swietne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również sukienka się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Królowo skarpetek Ty nasza!!! Madziu, potrafisz je nosić jak nikt inny!
    Sorki... Jeszcze Margot uwielbiam za skarpetki:))
    Jesteście po prostu w tym świetne!
    Madziu oba zestawy wyszły super!
    Wersja z kapeluszem w moim klimacie:))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie propozycje bardzo udane:))sukienka śliczna:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka ma super fason i w ogóle ma w sobie coś... W tej pierwszej wersji podoba mi się bardziej. Na biało wykończona stylizacja, botkami i wdziankiem - cudnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mi też bardzo się podoba w tej wersji z białymi botkami.
      Piękna ta sukienka...

      Usuń
  10. super sukienka! Wgladasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Magdo sukienka jest Boska! Cały zestaw ( szczególnie 1 wersja) - perfekcyjny.
    Wyglądasz w tej sukience zjawiskowo!
    Mimo że jestem niską osoba, też lubią długie sukienki i kiece.:)
    Moc pozdrowień i buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  12. Noooo oczywiście !!! Jesteś pierwsza z tą wielką letnią sukienką !!!! Ach , jak cudnie !!!!
    Kocham wszystko !!!!
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka i wersja z botkami wprost mnie urzekła! Masz rację, pogoda do zdjęć musi być ładna, niestety deszcz nam blogerkom nie sprzyja;). Uściski! Renata

    OdpowiedzUsuń