StyLove DressLove

wtorek, 19 listopada 2013
data:post.title


Obiecałam Wam relację z sobotniego event'u – dzisiaj pierwsza część.  
Zacznę od tego, że cała impreza bardzo się udała. My, organizatorzy, spotkaliśmy się z dużą życzliwością ze strony współpracujących butików: Monnari, Mohito, House, Kari za co wielkie: DZIĘKUJEMY! Również współpraca z Piazza di Moda była owocna – stworzyłam 14 stylizacji damskich i 5 męskich. Było to dla mnie bardzo inspirujące i mogłam się sprawdzić w roli stylistki i współorganizatorki pokazu mody :)

Event rozpoczął pokaz bardzo uzdolnionej wrocławskiej projektantki Dominiki Młyńczak.  Wszystkie jej projekty są bardzo przemyślane i funkcjonalne. Wykonane z wysoko gatunkowej bawełny, dzięki czemu po wypraniu zachowują pierwotny kształt, nie tracą koloru i co jest w dzisiejszych czasach bardzo ważne – pracowanie nie jest konieczne! Zaprojektowane przez Dominikę sukienki są bardzo uniwersalne: świetnie nadają się na spacer z dziećmi, na niezobowiązujące spotkanie, do pracy, na imprezę, a nawet do teatru w zestawieniu z biżuterią i eleganckimi szpilkami. Ja zakochałam się w projektach Dominiki "od pierwszego spojrzenia". Oczywiście kupiłam sobie i córce po sukience, ale na tym nie koniec! 
Dominika Młyńczak to mama 14 - to miesięcznego małego urwisa i doskonale rozumie potrzeby mam. Dla nich i w trosce o maluchy stworzyła również kolekcję wygodnych i rosnących razem z dzieckiem ubranek oraz funkcjonalnych gadżetów, które ułatwiają życie młodym rodzicom. Po więcej informacji odsyłam na stronę  Ottaviano!
Pokaz sukienek Ottaviano zainaugurował nasze metamorfozy, o samych metamorfozach opowiem następnym razem. Tymczasem zapraszam do zobaczenia zdjęć z pokazu kolekcji Dominiki Młyńczak.


A dla wszystkich czytelników bloga Dominika ma 5% rabatu na hasło: "LAMODALENA"! :-)

















Na środku Dominika w zaprojektowanej przez siebie kreacji - uważam, że wygląda rewelacyjnie!




Prześlij komentarz