Klapki na start!

czwartek, 5 czerwca 2014
data:post.title





OKej, OKej! - będą i fotki :)))  
Jak już wspominałam, klapki  wracają!  Sięgam pamięcią wstecz i nie przypominam sobie jakiegoś szału na klapki (przynajmniej za mojego życia, chyba, że z pamięcią moją coś nie tak;) )
Jednak coś musiało być na rzeczy bo klapki w mojej szafie się pojawiały. 


Czy je lubię? Trochę tak, trochę nie ;)  To prawda – trudno w nich prowadzić samochód! No i na dłuższe chodzenie też się nie nadają, szczególnie takie na obcasie, ja je nazywam – „seksi klapki”. Ale są kobiety, które uwielbiają właśnie takie! - myślę, że to kwestia przyzwyczajenia.  Latem klapki na pewno są nieodzowne ...  i każda jakieś ma! Wybór jest ogromny!!
A może takie, bardziej kobiece?

Dzisiaj w mojej stylizacji są właśnie takie „seksi klapki”. Są trochę nietypowe i to mnie w nich urzekło. Nie są z najnowszej kolekcji, ale w tym sezonie jak znalazł. Sukienka też trochę wyprzedziła trendy – wzór kwiatowy taki a’la koronka, fason bardzo kobiecy i co najbardziej lubię – ma kieszenie! :))) Do tego duża czerwona torebka i biżuteria, ale bardzo subtelna, Myślę, że całość udana;)









    fot.  Olimpia Rakowska   



sukienka - Mango, sweterek - Bershka, klapki, torebka - Venezia   









Prześlij komentarz