Spodnie w pasy

poniedziałek, 9 czerwca 2014
data:post.title

Wiem, wiem, dawno mnie tu nie było. Nie patrzcie się z takim wyrzutem, bo strasznie mi głupio! Nie było mnie nie dlatego, że wylegiwałam się na słoneczku, tylko dlatego, że nagle zbiegło się kilka spraw, które zaangażowały mnie dość intensywnie, a wieczorami padałam i w mig odpływałam w inną przestrzeń :)))  Obiecuje poprawę i na bieżąco odrobię zaległości!


Pewnie słyszeliście, że w ten weekend odbył się Wrocław Fashion Meeting? Impreza jest namiastką WF w Łodzi, trwa dwa dni i wszystko odbywa się na jednej powierzchni. Wrocław dopiero raczkuje w tym temacie, ale najważniejsze, że są zapaleńcy, którzy to robią. Bo jak się coś robi z zaangażowaniem to prędzej czy później przyjdą efekty. Takie jest moje zdanie! A impreza robiona jest z sercem! O samym WFM opowiem Wam innym razem i o tym kogo tam spotkałam ;)

Stylizacja: spodnie w pasy to motyw przewodni –  nie mogłam się oprzeć ich urokowi! Spodnie są ewidentnie vintage. Do tego prosta ... o nie - ta koszula wcale nie jest prosta!!! To fantastyczny projekt by DVORUS – dwuwarstwowa ale nie zupełnie, krzywo zapięta, ale o to chodzi no i zwróćcie uwagę na mankiety – jakie spinki! ;) Spodnie i koszula pochodzą ze sklepu MOHER we Wrocławiu (wspominałam już Wam o nim w poście Sesja) Zachęcam do odwiedzenia ich i to nie tylko na Facebooku :)))
A teraz przejdę do torebki, może właściwsze słowo to, torby. Bardzo przypadkowo weszłam do małego butiku, który ma w swojej ofercie oryginalne włoskie rzeczy. Butik nazywa się FADO i znajduje się we Wrocławiu na ul. Świeradowskiej. Tu znalazłam moje cudo!!! Powiem Wam w sekrecie: znalazłam tam dużo fantastycznych rzeczy, ale sami się przekonajcie tutaj! :) Dodam tylko, że MOHER jak i FADO to szczera moja fascynacja, a nie tekst sponsorowany! :)













    fot.  Olimpia Rakowska  



spodnie - sklep MOHER, koszula - Dvorus
buty - Casanita  ,
 torba - o la la sklep FADO







 

Prześlij komentarz