Czy to jest intrygujące?

sobota, 26 lipca 2014
data:post.title

Przyszły te dni, których bardzo się bałam. Trudno o tym pisać .... a żaby tak za oknem rechoczą, że zagłuszają myśli. "Smutno mi Boże... "     
                       

Stylizacja: to taki wakacyjny zestaw - krótkie spodenki, lniana koszula, cieniutki, nieco większy sweterek, białe tenisówki i dodatki: kapelusz i plecak. Z tenisówek jestem bardzo dumna. Długo się zastanawiałam na wyborem i zdecydowałam się na Vans-y - są śliczne, całe białe! Ciekawe jak długo;)
W tej stylizacji intrygujące jest to, że koszula jest dość długa i w zasadzie zasłania spodenki. I tak do końca to nie wiadomo co się pod nią kryje :) Lekki prześwit sprawia, że chcemy się dowiedzieć co tam jest i uważniej się przyglądamy. A o to nam chodzi!!! :)
Mam nadzieję, że się Wam podoba, bo ja jestem baaardzo z niej dumna :)















     fot:  Olimpia Rakowska



spodenki, koszula - Zara,
sweterek - Stefanel,
trampki - Vans,
  plecak - NN,
kapelusz - H&M

 




Prześlij komentarz