Metalic

wtorek, 28 października 2014
data:post.title




Kolejny powracający trend - metaliczne kolory. Nosimy je na torebkach, butach, wszystkich elementach garderoby - nawet na oversize' owych płaszczykach.
Wybierając ten kolor trzeba pamiętać, że optycznie dodaje on nam objętości, toteż sprawdź, czy wymarzona rzecz w metalicznym kolorze doda Ci uroku, czy raczej kilogramów, których nie potrzebujesz. Jeżeli masz ich za mało, lub w sam raz, to nie żałuj sobie blasku!:) Metalic można także sprytnie wykorzystać dla wyrównania proporcji, np. pomiędzy drobną górą a ...hm... szerszym dołem. Wszystkie panie o bardziej kobiecych kształtach, mogą skorzystać z wyjścia awaryjnego i zaopatrzyć się w metaliczna torebkę lub buty :)     

 
Stylizacja: pierwsze skrzypce grają tu spodnie: metaliczne rurki w kobaltowym kolorze.  Pojawiły się w mojej szafie jakiś czas temu ale, że nie są to spodnie "na co dzień" toteż nie nachodziłam się w nich. Powracająca modowa fala odświeżyła moją miłość do metalicznych rurek:) Ponieważ dół jest mocny, góra powinna być stonowana. Biała marynarka łagodzi intensywny kolor a jednocześnie kieruje całą uwagę na "bohatera" mojej stylizacji. Dodałam efektowny aczkolwiek delikatny naszyjnik, a torebka i buty to elementy, które nadają całości wysmakowania i elegancji:)        
 
                                                     



 


















    fot.:  Olimpia Rakowska



 spodnie - Marks & Spencer
marynarka, top, - Zara,
buty - Deni Cler,
torebka - Wittchen,
naszyjnik - Zara 





Prześlij komentarz