Sportowo i elegancko.

wtorek, 14 października 2014
data:post.title







Dzisiaj uraczę Was zdjęciami, a jest ich na prawdę sporo :) 
Dlaczego? Jest kilka powodów.
Po pierwsze: nie było filmiku - trudności techniczne, ale jeśli lubicie moje filmiki to zapewne niebawem będzie na YouTube. 
Po drugie: stylizacja ma dwa oblicza, dwie wersje - sportową i elegancką. 
A trzeci powód jest bardzo prosty - zdjęcia są bardzo udane:)
   
     
Stylizacja: pagony, które zrobiłam, już znacie. Teraz wykorzystałam je przy swetrze. Pierwsza stylizacja jest sportowa; do złotej bluzki dobrałam złote sneakersy, poszarpane jeansy i modna krata tym razem na torebce. Całość wygodna, na luzie ale z charakterem.           



















Druga odsłona zawiera pierwiastek elegancji. 
Dziurawe spodnie zamieniłam na cygaretki, złote sneakersy - na szpilki, a kraciastą torbę zamieniłam na skórzaną torbę-worek, tak teraz modną :) 
I co, która wersja Wam się bardziej podoba, bo mi obie ;)












                                            fot:  Olimpia Rakowska



I wersja: sweter - Zara, pagony - DIY,
jeansy - Zara, bluzka - Reserved,
torebka - TK Maxx, sneakersy - Venice

II wersja - spodnie i szpilki - Zara,
torba - butik Fado 






Prześlij komentarz