Najważniejsze - dobrze zacząć :)

środa, 14 stycznia 2015
data:post.title

Ot, dzisiaj post kulinarny! Pokażę Wam kawałek mojego życia ... czyli moje śniadanie :) Nie jest to żadna rewelacja ale ja uwielbiam swoje śniadanie. Jest proste, szybkie i smaczne a do tego zdrowe! Zdrowe jedzenie to ważny element mojej codzienności chociaż nie jestem jego niewolnikiem.  Nie jestem fanka frytek ani kotletów schabowych ale jak podadzą taki kotlet z kapustą to nie pogardzę ;)  

Wracam do śniadania: podstawa to naturalny jogurt Activia, płatki Fitness i płatki owsiane najlepiej górskie. Reszta zależy od pory roku i od tego co się trafi albo co się znajdzie w domowej spiżarce. Zacznę od owoców! Banan, kiwi czy też jabłko mamy przez cały rok ale nawet truskawkę czy malinę znajdziesz teraz w sklepie. Zima to u nas pora na egzotyczne owoce: ananasy, melony, mango, kaki, mandarynki ... wybór jest spory, dodatki możesz zmieniać w zależności od nastroju! Obowiązkowo też dodaję garść "mieszanki studenckiej": orzechy, pestek dyni i słonecznika, suszona żurawina, jagody goji.          




    Wsypuje do miski płatki i orzechy.



    Przygotowuje sobie owocowe frykasy. Dzisiaj to są : truskawki, kaki, kiwi, melon i banan.


 Do miski z płatkami wlewam jogurt, dodaje owoce ... i śniadanie gotowe :)
 Obowiązkowo do tego zielona herbata!
 I co, podoba Wam się moje śniadanie?  A Wy jak zaczynacie dzień? :) 









Prześlij komentarz