Drugie oblicze.

wtorek, 21 kwietnia 2015
data:post.title


Ta koronkowa spódniczka już wystąpiła na blogu - tutaj. Nie jest to jej debiut dlatego też czuje się nieco swobodniej i dzisiaj prezentuje się bez swojej drugiej warstwy;) Krótko mówiąc: bez turkusowej halki i od razu zmieniła swoją kolorystykę na biało-szarą. W ten oto sposób ta jedna spódnica zyskała drugą "twarz";) Nie wiem czy taki był zamysł projektantki, jeśli tak, to rozszyfrowałam ją, jeśli nie, to przechytrzyłam ;D

Stylizacja: dzisiaj w tonacji właśnie biało-szarej tak jak podpowiedziała mi spódniczka. Biała bluzka, szary golf, białe buty, szara torebka. Nawet dodatki są w takiej kolorystyce, nawet makijaż, no oprócz ust. Usta są czerwone!;)
W pierwszej chwili taki biało-szary zestaw może wydawać się dość oczywisty. Jednak tak nie jest, gdyż zestawienie długiej, białej koszuli a na nią golf, to raczej rzecz nietypowa. To taka moja kompozycja, pomysł. I powiem nieskromnie, całkiem udany :) Mam nadzieję, że Wam też się spodoba :)














Ale nie był to jedyny pomysł. Przymierzając, kombinując, zestawiając powstała druga wersja tej stylizacji. No i miałam dylemat - która??? Wyjście było tylko jedno: pokażę obie :)   I ot druga wersja!













I tak dla porównania.  Którą wybieracie? ;D




         fot.:  Olimpia Rakowska


spódniczka - Gosia Baczyńska,
koszula - Zara,
golf - Aryton,
szara bluza - Zara,
sandały - Simple,
szpilki - Prima Moda,
torebka - Gino Rossi.










Prześlij komentarz