Kreacja Wigilijna ... i nie tylko ;)

sobota, 12 grudnia 2015
data:post.title


Tak, tak, kochani, Wigilia zbliża się wielkimi krokami. Najwyższy czas wziąć się poważnie do roboty ;D  Przyznam się, że jeszcze się nie zabrałam i jestem w przysłowiowym polu ;) Ale mam plan, żeby zrobić plan!:) Dzisiaj sobie wszystko pospisuje, zaplanuję i jak co roku będzie super! 
Święta to czas spędzony w gronie rodziny, tej najbliższej i tej dalszej. Z niektórymi krewnymi spotykamy się raz, dwa razy do roku i właśnie Święta Bożego Narodzenia - czas rodzinnych biesiad - to jedna z tych okazji! Jak tak rzadko spotkamy się w takim gronie, to chcemy wyglądać jak najlepiej. No i nas, kobiety, dopada wtedy odwieczny problem: w co się ubrać ??? 
No to ja Wam mogę pomóc:)

Stylizacja:  dzisiaj jest to świąteczna propozycja. Wigilia to taka uroczysta kolacja, w gronie naszych najbliższych. Nie obowiązuje sztywny dress code, jednak chcemy wyglądać elegancko i godnie jak na taką chwilę przystało ale też swobodnie i komfortowo. Wiadomo, trzeba podać kolację, posprzątać po niej, potem wcisnąć się pod choinkę po prezenty, rozpakować je, no i w końcu pobawić się z dziećmi, wnukami ... Nasza kreacja musi nam to wszystko zapewnić :) Sukienka o luźnym, ale bardzo kobiecym fasonie zapewni nam taki komfort. Ja postawiłam na tunikę w twarzowym kolorze, z miękkiej, mięsistej dzianiny. Spełnia wszystkie kryteria: prosta forma sprawi, że poczujesz się komfortowo, ale jednocześnie z klasą. Doskonale komponuje się z marynarką i biżuterią.  Tak jak sama sukienka doda nam blasku podczas wigilijnej kolacji tak z marynarką fantastycznie zaprezentuje się podczas świątecznego obiadu u teściowej ;)














No i mam dla Was jeszcze jedną propozycję, alternatywę - jeżeli na sukienkę włożysz sweterek, cudnej urody, to stworzysz kolejny zestaw! Taki sweterek ukryje cosik, a jednocześnie podkreśli, a nawet stworzy talię :) Ten sweterek ma drobniutkie, świecące kryształki, dlatego świetnie sprawdzi się w wersji eleganckiej a jak założymy go do jeansów, to stworzymy fantastyczny, casualowy look!  Nie wspomnę o białej koszuli włożonej pod niego ;)








   fot.: Olimpia Rakowska

sukienka   169,99 zł;
żakiet       269,99 zł;
 korale         59, 99 zł; 
wisior         29,99zł;
             sweter        149,99 zł.            

wszystko firmy Quiosque


Pamiętam, pamiętam, obiecałam Wam pomóc! Obiecałam i pomogę, wypatrujcie kolejnego posta:) No to do zobaczenia!





Prześlij komentarz