No to na wyścigi!

niedziela, 12 czerwca 2016
data:post.title

Lubimy eventy szczególnie te modowe ;) A ładna pogoda i długi dzień to bardzo sprzyjające okoliczności do organizowania tego rodzaju imprez. O jednej już Wam wspominałam, odbędzie się dokładnie za tydzień, 19 czerwca na wrocławskim torze jeździeckim, na Partynicach. Oprócz gonitwy w ramach Crystal Cup Country Challenge odbędą się kolejne targi mody - Wrocławski Fashion Meeting.

W poprzednim poście pisałam Wam jaki strój obowiązuje na tego typie imprezie (mam na myśli wyścigi konne) i obiecałam przedstawić moją propozycję. Oto ona :)

Stylizacja: ponieważ ma być elegancko to koronkowa sukienka z pewnością ten warunek spełni :) Granatowa koronka w połączeniu z zielona podszewką tworzą oryginalny duet. Miękka tkanina świetnie dopasowuje się do figury i pięknie się układa. Fason zaś jest bardzo kobiecy, w stylu retro i świetnie wpasowuje się w klimat takiej imprezy. No i obowiązkowo kapelusz!. Jak widzicie, prosty, słomkowy kapelusz ozdobiłam zwiewnym szaliczkiem, który tu spełnia role szarfy. Długie, zwisające końce nadają mu romantycznego charakteru. Myślę, że taki zestaw wpisuje się w kryteria "wyścigowego" dress-code :)  

No, moje kochane, to teraz czekam na Was na imprezie i na Wasze kreacje :) A jak któraś ma za daleko to może coś zaproponuje na swoim blogu? ;)















sukienka - Hexeline,
 kardigan - Esprit,
torebka - Simple,
szpilki - Zara,
kapelusz - NN,
szalik-wstążka - Orsay.




Prześlij komentarz