Zaszalej z wzorkami :)

czwartek, 16 czerwca 2016
data:post.title

Łączenie wzorów to teraz jest dla mnie największe wyzwanie ;) Znam takie osoby, którym przychodzi to z łatwością np. Iza :) To wszystko zależy od typu urody, od stylu ubierania, jednym pasują takie zwariowane miksy,  inni muszą to dobrze przemyśleć.  Ale jeżeli chcesz spróbować swoich sił w miksowaniu wzorków to zacznij od takich prostych schematów:
po pierwsze - najlepiej jest jeżeli zastosujemy tą samą bazę kolorystyczną, po drugie - scal to jakimś elementem w jednolitym kolorze, np. sweterek, biżuteria, szal, torebka, po trzecie - dobrze łączyć duży wzór z mniejszym a po czwarte - to najłatwiej łączy się klasyczną kratkę, paski lub kropki z innymi, nawet najbardziej zwariowanymi, wzorami.

Stylizacja: jak zobaczyłam te spodnie to od razu zaświtała mi myśl, żeby połączyć je z innym printem. Nie eksperymentowała zbytnio, zastosowałam moje zasady i dzięki temu wszystko zagrało ;) Klasyczne paseczki są drobnym elementem, białe perły i buty to element scalający a że kolory są dość stonowane to całość ożywiłam dużą, bordową torbą, która pasuje mi do wszystkiego :)

Zasady znacie, przykład jest, no to co, działamy? :)















  Zdjęcia: Olimpia Rakowska





 bluzka - NN,
spodnie - Zara,
sweterek - Stefanel,
buty - Bata,
torebka - Zara. 











Prześlij komentarz