Sukienka ze stójką.

wtorek, 30 sierpnia 2016
data:post.title


Oglądamy się wstecz. Przeglądamy albumy ze starymi, rodzinnymi zdjęciami. Ślubne zdjęcia babci, dziadek w mundurze oficera kawalerii, mama na kolanach dziadka, mama-studentka, mama na sylwestra, mama na jakiejś rodzinnej imprezie w prostej, eleganckiej sukience ... tak, tak pamiętam ją! 
"Mamo, co się stało z tą niebieską sukienką? Tą co miałaś na chrzcinach Marysi? - Którą? - No tą co miała takie duże kieszenie i z tył dekolt. - A ta, chyba jest tam w pawlaczu na górze w tym szarym pudle. A czemu pytasz? - No bo teraz to hit sezonu!"...
Otwierasz szafę i zagłębiasz się bardzo, bardzo głęboko.  Wygrzebujesz z niej rzeczy dawno zapomniane. Bo moda wraca! Witajcie lata 20-te, 30-te, 50-te i 60-te! Wszystko co "pachnie" vinted jest obiektem westchnień każdej "modnisi" ;D

Nie musisz wzdychać, nie musisz grzebać w szafie babci, Hexeline zrobiło to za Ciebie! :) W nowej, jesiennej kolekcji znajdziesz wiele fasonów inspirowanych pięćdziesiątymi i sześćdziesiątymi latami, w których króluje stójka: żakiety ze stójką, płaszcze ze stójką, bluzki ze stójką i sukienka ze stójką, która skradła mi serce ;)

Stylizacja: błękitna sukienka z wysoką stójką typu szeroki golf, przeniosła mnie w świat dzieciństwa. Właśnie takie nosiła moja mama. I dlatego, jak tylko ją zobaczyłam to od razu zapałałam do niej głębokim uczuciem ;) 
Ale pomijając element emocjonalny, to jest to śliczna sukienka, o luźnym fasonie dzięki subtelnej fałdzie, biegnącej od samej góry.  Można ją nosić z albo bez paska. Moja wersja jest właśnie z paskiem. Dla podkreślenia jej urody, całą stylizacje utrzymałam w jednej kolorystyce. A że fason sukienki od razu skojarzył mi się ze stylem Audrey Hepburn, to kapelusz z dużym rondem obowiązkowo musi być! :)
















  
    Zdjęcia: Olimpia Rakowska



Gdyby Audrey nosiła okulary byłybyśmy podobne, no nie? ;D






sukienka - Hexeline,
pasek - Hexeline,
kapelusz - C&A,
szpilki - Zara,
kolczyki - By Dziubeka,
torebka - z szafy mamy. 






Prześlij komentarz