Military style.

sobota, 18 lutego 2017
data:post.title

Nie będę się rozpisywać nad stylem militarnym. Wszyscy dobrze go znany, bo "funkcjonuje" w modzie już od jakiegoś czasu. Początkowo to furorę robił kolor khaki i wzór moro, które to najczęściej były przywilejem kurtek zw. parkami. Później styl militarny "zagarnął" koszule, spodnie, spódnice a nawet całe sukienki.
A tej zimy, płaszcze, żakiety, kurtki, stylizowane są na wojskowe mundury galowe.
No cóż, zaprzyjaźniliśmy się z tym stylem i coś czuję, że zostanie z nami dłużej:)


Stylizacja: bazą mojej dzisiejszej stylizacji jest kurteczka w militarnym stylu. Zobaczyłam ją na jakimś zagranicznym blogu i bardzo mi się spodobała. Gdy okazało się, że jest z Pull and Bear to zaraz zajrzałam na ich stronę i sprawdziłam dostępność w sklepie - w Magnolii były dwie!  Pojechałam, znalazłam i kupiłam, w dodatku w promocyjnej cenie :) 
Kurtkę zestawiałam z ciepłym golfem i ze spodniami w żakardowy wzór, w kolorze starego złota. Złoto z wojskową zielenią świetnie się komponuje, toteż idealne są tu moje ulubione buty w tym kolorze:) Ze złotem idzie w parze czerwień, więc i w mojej stylizacji nie może jej zabraknąć ;) Jest w dodatkach - torebka i kapelusz, który przełamuję i ociepla całość :)
No i mamy militarny look w kobiecym stylu ;D
 

















    Zdjęcia: Olimpia Rakowska




kurtka - Pull&Bear,
golf - Zara,
spodnie - Zara,
byty - Prima Moda,
torebka, kapelusz - Zara.




Prześlij komentarz