Trends in everyday stylizations

piątek, 2 lutego 2018
data:post.title

W dzisiejszej mojej stylizacji postawiłam na groszki i błysk ;) 
Błysk, nawet na co dzień, i groszki, to trendy tej wiosny. Nie jest to nowość bo i groszki i błysk już są z nami od jakiegoś czasu. Jednak widać, że projektantom, trendseterom trudno rozstać się zarówno ze świecidełkami jak i z grochami. Ale co się dziwić jeden trend jest intrygujący, drugi bardzo wdzięczny i każdemu pasuje. I możemy je łączyć ze sobą w rożnych konfiguracjach! :)


Stylizacja: do szerokich, lejących spodni z połyskująca nitką założyłam grzeczną bluzeczkę w modne groszki i dłuższy kardigan, który "spięłam" cienkim paskiem.
Świecące, z umiarem, spodnie zestawiłam ze złotymi botkami zaś do romantycznych i delikatnych groszków założyłam koronkowy kołnierzyk.
No i kolejny trend nadchodzącego sezonu - to motyw zwierzęcy, najlepiej jak jest to wężowy wzór. Doskonale sprawdza się w dodatkach. U mnie jest to torebka, prosta w swojej formie ale dwukolorowa, dzięki temu bardzo uniwersalna. 

I tak dzisiaj błyszcząca romantyczność z pazurem węża ;DDD






    Zdjęcia : Monika Homan




Futro - Andy-fashion
bluzka - Zara,
sweter - Massimo Dutti,
spodnie - Twin Set,
buty -  Zara,
torebka - Uterque.





Prześlij komentarz