PHENOMENAL US - challenge 15

poniedziałek, 4 czerwca 2018
data:post.title

Piasek pustyni / Sand of a Desert
Dzisiaj kolejne wyzwanie grupy PHENOMENAL USktórego tematem jest "Piasek pustyni". Z pewnością większości piasek pustyni kojarzy się z bardzo jasnym kolorem beżu lub naturalnego lnu i z charakterystycznym stylem safari. Przyznam się, że też takie było moje pierwsze skojarzenie ;). Ale, że w przedostatnim poście - TU, właśnie w takiej kolorystyce się wystylizowałam to dzisiaj postawiłam na intensywniejszy kolor piasku, a mianowicie - żółć zachodzącego słońca na pustyni :) 
Mam nadzieję, że będzie to pewnego rodzaju urozmaicenie w dzisiejszej piaskowej kolorystyce :)

Stylizacja:  co tu dużo mówić? może to, że jak weszłam do sklepu to ten fantastyczny żółty kolor spódnicy od razu przykuł mój wzrok. Oglądałam jeszcze inne rzeczy ale moje oczy wciąż wracały do tej spódnicy. Pomyślałam sobie, że ją przymierzę, może nie będzie wyglądała ładnie i z satysfakcją ją odłożę ;) Niestety, próba zniechęcenie nie wypaliła i ze sklepu wyszłam z torbą a w niej mój "piasek pustyni" ;D
Do tej spódnicy założyłam bluzkę w kwiaty. W prawdzie nie ma na niej soczystej zieleni, ale przy odrobinie wyobraźni, może robić tu za oazę ;)
Całość "udekorowałam" ciemno bordowym paseczkiem, koralową torebką i fuksjowymi butami... bo na pustyni w takim słońcu to różne kolory można zobaczyć ;D

Jakby ktoś nie wierzył to piasek na pustyni może być baaardzo żółty! :)




                  źródło: TU

     Zdjęcia : Monika Homan


spódnica - Zara,
bluzka - Massimo Dutti,
buty - Prima Moda,
torebka - Gino Rossi.





Prześlij komentarz