Marie Zélie

piątek, 26 października 2018
data:post.title

Jak już wielokrotnie wspominałam, jestem zwolenniczką polskich firm i polskich projektantów. Nie, żeby te zagraniczne były be, ale z definicji kibicuję naszym!:)
Mamy wielu wspaniałych, utalentowanych młodych ludzi o czy można się przekonać oglądając chociażby takie programy jak: Mam Talent, Voice of Poland, You Can Dance, czy MasterChef. Również w świecie mody mamy wielu wspaniałych projektantów. I właściwe pytanie to nie jest Czy są? tylko Gdzie można ich znaleźć? Oczywiście najłatwiej zrobić to przez internet, ale jak? 
Dlatego z przyjemnością wprowadzę Was w świat cudownych sukienek! 
Marka Marie Zélie. To młoda, polska firmą z Gdańska, która wierzy w piękno. Pokazuje i promuje je poprzez perfekcyjnie zaprojektowane i wykonane produkty z bardzo dobrych materiałów, łatwych w codziennym użytkowaniu. Stawia na naturalne tkaniny, dopasowany krój i profesjonalne wykończenie ubrań w każdym szczególe.
Co jest jeszcze bardzo ciekawe to to, że nie tylko duże dziewczynki znajdą tam swoją ukochana sukienkę, ale też i te całkiem małe, i wspólnie  z dorosłymi odpowiednikami mogą stworzyć wspaniałe duety: MAMA i CÓRKA! :)
Rozpisałam się o sukienkach ale w swojej ofercie firma ma też spódnice, bluzki, swetry, płaszcze oraz dodatki ...i zapewniam Was, że każda z tych rzeczy grzechu warta jest! :)


Stylizacja: dzisiaj zaprezentuję się w jednej z wielu wspaniałych sukienek Marie Zélie. Ta sukienka jest szczególna, bo skradłam moje serce od pierwszego spojrzenia :) Niebanalny wzór, klasyczny krój, który ładnie podkreśla figurę jednocześnie ukrywając co nieco, bardzo dziewczęca a jednocześnie idealnie pasuje zarówno młodym jak i dojrzałym paniom.
Wybierając tę sukienkę obawiałam się, że materiał będzie zbyt cienki jak na jesienną porę. Myliłam się, sukienka uszyta jest z mięsistej bawełny z dodatkiem elastyny dzięki temu idealnie układa się do sylwetki, nie ograniczając przy tym ruchów. 
Jestem oczarowana tą sukienką, jest bardzo uniwersalna: do pracy, na spacer, na spotkanie, bardzo prosta, bez żadnych "upiększeń" a jednocześnie pełna uroku i z dużym potencjałem. Np. świetnie będzie do niej pasował koronkowy kołnierzyk ... albo futrzany :) Z dobrze dobraną biżuterią i elegancką szpilką świetnie będzie prezentowała się wieczorami. 
Dzisiejsza moja wersja jest spacerowa - z kapeluszem i botkami, otulona szerokim szalem jak kocem.  
Czyż nie jest urocza! :)


Mam dla Was niespodziankę ... kod rabatowy na 10% ważny do 11.11.2018 

Kod: LAMODALENA10


  Zdjęcia : Monika Homan



sukienka - Marie Zélie,
kapelusz - Zara,
botki - Carlo Cecchini Roma,
torebka - pamiątka z Wenecji,
szal - Zara.





Prześlij komentarz