Travel

poniedziałek, 22 października 2018
data:post.title

Ten rok upływa mi pod hasłem "podróżowanie". Już niedługo wyruszam w kolejną, jeszcze wakacyjną podróż. Ale zanim to nastąpi to pokażę Wam kilka, mam nadzieję, interesujących stylizacji :) No to do dzieła! :)

Stylizacja: dzisiaj prosta, elegancka sukienka z asymetrycznym zapięciem na napy w kolorze jasno popielatym. Bardzo lubię ten kolor, jest szykowny, z klasą i z powodzeniem zastąpi nam biel jednocześnie nią nie będąc :) "Moja" szarość ma lekki połyk i dzięki temu wpada w odcień srebra, który dodaje jej jeszcze większej gracji. Dlatego zamiast brązowym, który w "oryginale" był do niej przypisany, przepasałam się szerokim, srebrnym paskiem. Torebkę również dobrałam w szarym kolorze, ładnie "wtapia" się w sukienkę i nie odwraca od niej uwagi. Jednak, żeby nie było tak idealnie grzecznie to wprowadziłam małe zamieszanie butami - kowbojki w wężowy deseń. Te buty od razu wpadły mi w oko i jak sami widzicie, mam zamiar nosić je nie tylko do jeansów ale przełamywać nimi stylizacje, nadając im nieco ekscentryczności i ekstrawagancji. 
A że mamy już jesień to na wierzch założyłam wełnianą, oversizową marynarkę i szalik, jedyny kolorowy akcent :)

    Zdjęcia : Monika Homan



sukienka - Deni Cler,
marynarka - Zara 
pasek - Versace dla H&M,
szalik - Massimo Dutti,
torebka - Simple,
buty - Zara.






3 komentarze