In the color of the sun.

wtorek, 16 października 2018
data:post.title

Jeszcze słońce razi nas w oczy a już chłód zatacza coraz większe kręgi ;) Nie możemy narzekać, chociaż ranki i wieczory są zimne to mamy prawdziwą polską jesień!  Burza kolorów: od resztek zieleni, brązów, rudości, czerwieni po złoto, żółć. Jest pięknie! I raduje naszą duszę :)


Stylizacja: te wszystkie barwy jesieni mają ogromny wpływ na to co wkładamy na siebie. Powoli "wyskakujemy" z letnich rzeczy. Zwiewne koszulki zamieniamy na mięsiste, milutkie swetry, które nas otulają dając poczucie komfortu i bezpieczeństwa. I dzisiejsza taka jest moja stylizacja - jeszcze lżejsza spódnica i spodnie ale góra to już ciepły sweter. Sweter w mój ulubiony wzór-romby, w których dominują barwy jesieni: brąz,ciemna zieleń, bordo i żółć. Ciepły i miękki :) Do niego założyłam żółtą spódnicę, ale że i żółte spodnie świetnie się z nim komponowały to postanowiłam pokazać się w dwóch wariantach :) 
Do tego dobrałam aksamitne botki w kolorze bordo i niebieską torebkę.
I w takim jesiennym looku z dużą ilością słońca dzisiaj Wam się prezentuję :)





    Zdjęcia : Monika Homan


sweter - Zara,
spódnica - Zara,
spodnie - Hexeline,
torebka - Simple,
buty - Uterque.




Prześlij komentarz