Market Square in Wroclaw.

środa, 24 kwietnia 2019
data:post.title



Rynek we Wrocławiu to bardzo fajne miejsce. Jest dość duży, pięknie odnowiony, z mnóstwem różnorodnych kawiarenek, restauracji, cukierenek, pizzerni itp. a przy nim pełen kwiatów, plac Solny. I zawsze się coś dzieje zwłaszcza jak jest taka cudowna pogoda i coraz dłuższy dzień... tętni życiem i kolorami :)


Stylizacja: taka słoneczna pogoda sprzyja radosnym i bardzo kolorowym kreacjom :) Dlatego dzisiaj u mnie jest barwnie. I chociaż zestawiłam ze sobą dość "jaskrawe" kolory - róż, zieleń i żółć to wcale nie razi w oczy ;D A to, dzięki odpowiedniej tonacji tych barw. 
Bardzo lubię zestawienie różu z zielenią i od tego wyszłam. Ale, że pomimo pięknego słońca, wiej dość chłodny jeszcze wiatr to musiałam coś jeszcze narzucić na siebie. Pierwotnie myślałam o marynarce ale jak tak rozglądałam się, która byłaby najlepsza, to mój wzrok padł na ten długi sweter w żółtym kolorze.  Przymierzyłam i ... to jest to! A niech będzie kolorowo!
Jeszcze tylko dodatki: proste korale, torebka w bardzo neutralnym kolorze  i buty - zamszowe, zielone czółenka z różową podeszwą ;D

Rada stylistki: zestawiając ze sobą kolory zwróćcie uwagę na ich barwę. Każdy kolor ma kilka odcieni i jeżeli np. jasny żółty nie pasuje to może w odcieniu musztardowo-miodowym będzie idealny :)




   Tak się bawimy na wrocławskim Rynku :)

Zdjęcia : Monika Homan

sweter - przywieziony z Korei,
koszula - Mango,
spodnie - Zara,
korale - Solar,
torebka - Gino Rossi,
buty - Luciano Padovan.


 

15 komentarzy

  1. Ach jak cudnie, kolorowo! Pięknie wyglądasz:) Dzięki za te fotki - mój kochany rodzinny Wrocław zawsze ma specjalne miejsce w moim sercu. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, dziękuję a Wrocław jest coraz piękniejszy :) Buziaki :)

      Usuń
  2. super kolory, idealni outfit. Super wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo wiosenne kolory:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolorowe ubrania ale bez wzorów. Ta stylizacja jest niesamowita i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ileż wiosny w Twojej stylizacji - cudna! Wrocławski rynek również lubię - ma swoją magię:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważne połączenie mocnych kolorków wyszło Ci świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magdo!! Znowu podziwiam Twoje wyczucie połączeń kolorystycznych. Pomijać fakt, że zrezygnowałam z kolorów z różnych przyczyn, to chyba nigdy nawet kolory jeszcze nosząc nie udało mi się osiągnąć tak 'wysmakowanego' połączenia. Piękna Ty, piękny zestaw, piękne zdjęcia, no i pięknie się tam na rynku bawicie!!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja super tyle kolorów, a Rynek we Wrocławiu ma coś w sobie, tam cały czas coś się dzieje, uwielbiam te miejsce - Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja super tyle kolorów, a Rynek we Wrocławiu ma coś w sobie, tam cały czas coś się dzieje, uwielbiam te miejsce - Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście rynek macie przeuroczy !!!!, ale bez Ciebie i tak nie wyglądałby tak uroczo !!!!
    Cudowne, energetyczne kolory, śmiałe połączenia - coś pięknego.
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie , kolorowo i ze smakiem :) Śliczny macie ten Wrocław!

    OdpowiedzUsuń
  12. I znowu pięknie i kolorowo.

    Uwielbiam Wrocław. Znów planujemy wyjazd... :)
    Moc pozdrowionek.

    OdpowiedzUsuń