Sportowa majówka/ A Spring Trip

poniedziałek, 29 kwietnia 2019
data:post.title

Phenomenal Us - challenge 49

Kochani, za godzinę wyjeżdżam na rowerową majówkę :) Więc będzie baaardzo krótko.


Stylizacja: biała sukienka, a zwłaszcza taka "obszerna", to mój faworyt na lato. Dzisiaj, z racji tego , że jest trochę chłodniej, w wersji z jeansem - jeansowymi spodniami i jeansową kurtką. 
Zaprezentowałam się w dwóch zestawach, jeden na sportowo z białymi sportowymi butami a drugi ze szpilkami, na elegancko :) Dodatki to korale w stylu boho, bardzo pasują do charakteru sukienki, i czerwona torebka.  I kolczyki "łabędzie" w uszach :) Mam nadzieję, że stylówka się spodoba :)

A przy okazji - życzę wszystkim udanej majówki! :)



     Zdjęcia : Monika Homan



sukienka - Zara,
kurtka - Wrangler,
spodnie - Lee,
szpilki - Zara,
buty - Mango,
torebka - Mango.


13 komentarzy

  1. Biały i denim to super połączenie! Twoja stylizacja jest ekstra! Bardzo podobają mi się spodnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka i świetnie wygląda jeansem:)))Pozdrawiam serdecznie i również udanej majówki życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the dress. Great pairing, and the sneakers look cool!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  4. super połączenie ekstra to wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja! fajna sukienka i jeans, mega buty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł z tą sukienką!!! Chyba kiedyś wykorzystam:))
    Pięknie jest!!! Dżins bardzo lubię, więc mnie się podoba:D
    Buziaki!!!
    Miłej Majówki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, doskonałe połączenie kolorów i te Twoje boskie nogi, nawet w jeansach! Po prostu Tobie wszystko pasuje, wypada i co tam więcej pisać? Aha, dobrej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to mam nadzieję, że tam rowerujesz ostro i nabijasz kolejne kilometry :):). Ja dziś nadrabiam zaległości czytelnicze :):):). Ten zestaw super dla mnie, bo samych sukienek nosić nie lubię, no ale jako tuniki z jeasnami to zupełnie inna, jak najbardziej moja bajka :):). Raz jeszcze baw się dobrze majówkowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda wersja rewelacyjna !!! A na rower idealna stylizacja, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudnie, nie wiem wprawdzie, czy bezpiecznie w takiej długiej sukni na rowerze ;) :D hahaha.
    Żartuję - idealnie, kolorowo, ale tak cudownie dobrane kolory, że można patrzeć bez końca.
    Królowa stylu nawet na rowerze musi przecież wyglądać idealnie :) )))))
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham szpilki, więc zdecydowanie wersja ze szpikami jak dla mnie, ale z butami sportowymi też jest cudnie. Całość rewelacyjna !!!!

    Pozdrawiam wiosennie Madziu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona.:)
    No ale to już norma. Twoje piękne stylizacje podziwiam od lat.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń