Spodnie we wzory

piątek, 6 września 2013
data:post.title

Spodnie we wzory są już znane od jakiegoś czasu. Nie są jakimś odkryciem, bo jak pamiętamy w czasach Hipisowskich były normą. Powrót zaczął się od kwiatów poprzez wzory etniczne, panterkę, ciapki jak u krowy, aż po motywy religijne. Pierwotnie były to legginsy, później spodnie typu rurki czy chinos -właściwie kierowane do młodszych osób, przynajmniej na początku (pamiętam jak moja młodsza córka kupiła mi pierwsze legginsy w panterkę, to sama byłam zaskoczona).
Ale mam dla Was inną propozycję – spodnie wzorzyste ale z prostymi, lekko rozszerzanymi nogawkami, nieco przydługie tak, żeby zakrywały buty oczywiście na wysokim obcasie. W ten sposób nasze nogi są jeszcze dłuższe!:) Właśnie takie spodnie wpadły mi w oko, jak tylko pojawiły się w Zara. Ale nie od razu je kupiłam, wstrzymałam się i poczekałam na właściwy moment czyli na przeceny. Wtedy już się nie wahałam i teraz jestem bardzo zadowolona. Pewnie pojawią się jeszcze w kilku moich stylizacjach, ale dzisiaj pokażę wersję „na miasto”. Wersję elegancką, bardziej oficjalną, pokażę „za chwilę”.
Spodnie zestawiłam z lejącą bluzką (którą już wykorzystałam w innej stylizacji) i kurteczką z kapturem o dość ciekawym kroju. Do tego obowiązkowo wysokie obcasy :-)










spodnie i bluzka - Zara, kurtka - COS, torba - Patrizia Pepe, buty -  Casanita (przywiezione z Mediolanu), bransoletka - Solar

3 komentarze

  1. Sylizacja bardzo w moim guscie. Spodobal mi sie pomysl krzykliwej w kolorze torebki do klasycznego wygladu. Musze koniecznie dodac, ze buty sa niesamowite, cudne!:) Pozdrawiam cie serdecznie i ide poszperac w twoich postach. Szkoda, ze nie masz ikonki dla obserwujacych, bo chetnie bym cie dodala.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-)A nad tą ikonka "popracuję" i ją dodam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S.
      możesz mnie obserwować - "o mnie i Magdalena Pińska" jest ikonka obserwuj :-)
      Pozdrawiam

      Usuń