31 stycznia 2016r.

niedziela, 31 stycznia 2016
data:post.title
                                                                               
 
No i stało się! Tak, w końcu to zrobiłam! Wykupiłam kartę na fitness ;) Nie, nie, to nie było żadne noworoczne postanowienie! Po prostu, już od dawna chciałam to zrobić, ale jakoś się "nie układało", pewnie nie miałam zbytniej motywacji ;) Ale "co ma wisieć nie utonie" i tak, będąc na zakupach zajrzałam na fitness a tam bardzo miła pani zaprezentowała mi bardzo korzystną ofertę:) I tak o się zaczęło, byłam już dwa razy! :)

A teraz należy mi się zasłużony odpoczynek ;) Mam nadzieję, że też pożytecznie wykorzystaliście weekend ;) To teraz zapraszam na filmik :)
           

                                              


https://www.youtube.com/watch?v=P-h9JwvokJ8
                                           

                                                           
filmik i fot.: Olimpia Rakowska





Prześlij komentarz