Modern classic.

niedziela, 9 kwietnia 2017
data:post.title


Dzisiaj, przy niedzieli i to Niedzieli Palmowej - klasyka! A jak klasyka to Hexeline. W wiosennej kolekcji znajdziemy wiele klasycznych, a przy tym subtelnych, wysmakowanych i nietuzinkowych rzeczy. Oto dzisiejsza propozycja :)



Stylizacja: prosty, typowy, letni płaszczyk a przykuwa uwagę. Bo, jak to mówią, "diabeł tkwi w szczegółach" a tutaj tym "szczegółem"  jest wzór i kolorystyka. Większe i mniejsze prostokąty przeplatają się, tworząc szachownicę. Jak mówimy o "szachownicy" to zazwyczaj mamy na myśli jednakowe kwadraciki w kolorze biało-czarnym tak jak to było tutaj ;) Tym razem są one nieregularne i w dodatku w kolorze biało-szarym. Dzięki temu wzór jest delikatniejszy i taki szlachetny :) Ponieważ ta szarość lekko wpada w taką wojskową zieleń to idealnie pasuje z khaki. I właśnie w takim kolorze są moje spodnie. Na górę założyłam żakiecik, który ma bardzo oryginalny fason, zamiast rękawów jest pelerynka.  Żakiecik ten można potraktować jako narzutkę na sukienkę czy też na delikatną bluzkę, ale też można go nosić solo, tak jak ja dzisiaj :)  Żeby nie wychodzić z tej kolorystyki szaro-zielonkawej i białej to dodatki są właśnie w tych barwach: białe botki i szara torebka. Całość klasyczna ale jest to klasyka w nowoczesnym wydaniu :) 

Płaszczyk, żakiet i spodnie pochodzą z wiosennej kolekcji Hexeline.















        Zdjęcia: Olimpia Rakowska




płaszczyk - Hexeline,
żakiet - Hexeline,
spodnie - Hexeline,
buty - Zara,
torebka - Ryłko, 
kolczyki - Swarovski,
naszyjnik -Hexeline.






2 komentarze

  1. piekna klasyka! wygledasz fenomenalnie!!!!
    pozdrawiam

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Skąd płaszcz? Jedyne co bym zmieniła to buty na coś z tego sklepu https://butymodne.pl/kalosze-damskie-c55204.html. Ale to ja, Ty nie musisz :) ja po prostu nie czuję sie dobrze w białych butach.

    OdpowiedzUsuń