Royal patterns.

poniedziałek, 8 maja 2017
data:post.title

Zrobiło się bardzo późno. Ze szpitala wracam po 23 i nie mam już siły na nic. Dlatego dzisiaj od razu przejdę do stylizacji :) 


Stylizacja: aksamitna sukienka na ramiączkach posłużyła mi jako bezrękawnik. Ten sposób noszenia tego typu sukienek jest już znany ale jeszcze nie miałam okazji się w takiej odsłonie zaprezentować. Miałam parę koncepcji ale zdecydowałam się na aksamitną sukienkę z bardzo ciekawą koronką na dole. Aksamit i koronka to takie królewskie motywy, więc zamiast tradycyjnego t-shirt-u - biała bluzka z wiązaniem, która osobiście kojarzy mi się z dworem ;) No ale, żeby nie było tak całkiem "po królewsku" to zarzuciłam jeansowy płaszcz. Do tego moje białe, ukochane botki i torebka, przywieziona z Japonii, z której jestem bardzo dumna :)














jeansowy płaszcz - Zara,
sukienka - Mango,
bluzka - NN,
torebka - pamiątka z Japonii,
botki - Zara.





Prześlij komentarz