Purite - naturalne kosmetyki.

sobota, 20 maja 2017
data:post.title

Każda z nas pragnie być piękną i młodą. Piękno to kwestia gustu a młodość - to geny, zdrowa dieta, aktywny tryb życia i ... pielęgnacja! Tyle się o tym słyszy, czyta, ogląda, że nie wyobrażam sobie, żeby w dzisiejszym świecie nie używać kosmetyków ;) Codzienna pielęgnacja to podstawa! Może nie zawsze mamy czas na wizytę u kosmetyczki czy też pedikiurzystki ale za to nasze półki w łazience uginają się od krem, balsam, szamponów, odżywek, peelingów itp. 
Wybór w sklepach jest olbrzymi, każdy kusi nas pięknym opakowaniem, kolorowa etykietką, każdy ma zdziałać cuda ... i co tu wybrać?

Mój wybór to kosmetyki, bez chemii! Długo szukałam czegoś odpowiedniego, takich produktów, które będą zawierać naturalne składniki ale też nie "zbiją" mnie ceną ;) No i trafiłam! Koleżanka z jakiejś tam okazji podarowała mi mydełko z Purite, było bajecznie kolorowe, pięknie pachniało i a moja skóra czuła się po nim znakomicie. Postanowiłam "sięgnąć" po więcej ... i tak "spróbowałam" kremu, masła do ciała, peelingu ... wszystko z naturalnych składników.
Purite to 100% składników roślinnych i mineralnych, wyłącznie oleje, masła i woski roślinne, zioła, kwiaty, olejki eteryczne, wosk pszczeli, miód, mleko kozie oraz glinki lecznicze i sól z Morza Martwego. Zapachy zaś pochodzą wyłącznie ze składników zawartych w olejkach eterycznych i masłach roślinnych.

Właśnie  o takie kosmetyki mi chodziło! :) Szczerze polecam ... a że zbliża się Dzień Matki więc jest to pomysł na prezent!

Produkty, które używam:


  

KREM ODŻYWCZO - REGENERUJĄCY / Anti - Age  - TUTAJ - gęsty, niezwykle odżywczy krem o bardzo bogatym i kompleksowym składzie. Przeznaczony do wszystkich rodzajów skóry.




Masło do ciała ujędrniające / after sun - TUTAJ - bardzo bogaty preparat przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, głęboko penetruje, odżywia, nawilża i ujędrnia oraz  poprawia sprężystość i działa przeciwstarzeniowo. Wzmacnia procesy odnowy skóry i zapobiega powstawaniu rozstępów



Scrub czekolada + mięta - TUTAJ  - peeling cukrowy z dodatkiem soli z Morza Martwego. Doskonale oczyszcza i ujędrnia skórę przygotowując ją na przyjęcie substancji odżywczych: kawy - poprawiającej elastyczność skóry, marokańskiej glinki Ghassoul, naturalnego ciemnego kakao i miętowego olejku eterycznego. Ma również właściwości antycellulitowe.



Preparat zakwaszający włosy - TUTAJ  - wzmacnia cebulki włosów, zapobiega ich przetłuszczaniu się i wypadaniu. Utrzymuje właściwe pH skóry.  Sprawia, że włosy są lśniące, łatwo się rozczesują i nie elektryzują.






Mam nadzieję, że te krótkie opisy zachęciły Was po wypróbowanie kosmetyków tej marki:) Więcej informacji znajdziecie przy każdym produkcie na stronie purite. Z mojej strony zachęcam i jestem pewna, że się nie zawiedziecie! :)

A teraz, z okazji Dnia Matki, na hasło: Lamodalena, otrzymacie 15% zniżkę! Warto skorzystać :)









Prześlij komentarz