Decorative fabric.

piątek, 9 marca 2018
data:post.title

Zimie mówimy dziękuję, teraz czas na wiosnę ;) No, może jeszcze trzeba trochę na nią poczekać ale możemy przygotować się do niej modowo. Jak wiadomo, kwiaty wciąż są w trendach. Modne są też wszelkiego rodzaju tkaniny tzw. obiciowe i najlepiej jak jest to taka "wypukła" tkanina, jakby wzory były z niej wyciskane.
Świetnie z takiej tkaniny będą wyglądać spodnie, spódnice, marynarki a nawet całe garnitury, ale też idealnie sprawdzą się w płaszczykach. Letnich płaszczykach "narzutkach". Taki prosty płaszczyk "narzutka" doda nam szyku i elegancji nawet naszej sportowej stylizacji, bo z jeansami i tenisówkami będzie miał się świetnie ;)

Stylizacja: właśnie taki "kwiatowy" płaszczyk jest dzisiaj u mnie. I chociaż, jak już wspomniałam, świetnie ma się ze sportowym "wsadem", to ja go założyłam do jednobarwnej, prostej sukienki z fantazyjnymi rękawami. Taki rękaw to nie lada wyzwanie! Zazwyczaj mamy problem co ubrać do takich rękawów, mają wystawać czy też raczej je schować? A niech sobie wystają! Tak niezobowiązująco, jak właśnie u mnie ;) Sukienka i płaszczyk świetnie się dopasowały kolorystycznie i takie zestawienie bardzo gustownie się prezentuje :) 
Przy tak efektownej tkaninie jaka jest w płaszczyku, nie potrzebne są już biżuteryjne ozdoby. Ja jedynie zawiązałam na szyi szaliczek, który zrobiłam z kawałka błękitnego tiulu. Jest bardzo delikatny i całej stylizacji dodaje lekkości a przy tym jest oryginalny, niespotykany. Na nogi założyłam botki w kolorze ciemnej zieleni, zaś torebka jest jasno niebieska, tak trochę w kontrze ;D

Sukienka i płaszczyk to już wiosenna kolekcja Hexeline, która zapowiada się bardzo interesująco ;)














    Zdjęcia : Monika Homan


płaszczyk - Hexeline,
sukienka - Hexeline,
torebka - Simple,
buty - Zara.





Prześlij komentarz