Stripes, dots - paseczki, kropeczki.

niedziela, 18 marca 2018
data:post.title

Kochani i cóż żeście narobili! Człowiek na trochę wyjechał a w tym czasie zimę wpuściliście! ;DDD.  A miało być już tak fajnie! ;D 

Coś ostatnio pogubiłam się z wyzwaniami grupy Phenomenal Us ale myślę, że kiedyś nadgonię ;) Oczywiście wciąż czekam na "tęczowe" wyzwanie a ono się przesuwa i jak myślę, że już jest tuż tuż to ucieka na koniec kolejki ;D. Ale najważniejsze, że wciąż jest przede mną ;D

Stylizacja: dzisiaj spóźniona, groszkowa stylizacja ;) Zrobiłam ją w nieco bardziej sprzyjającej aurze, ale że byłam "poza zasięgiem" to dopiero dzisiaj się w niej prezentuję. Spodnie w groszki to podstawa mojej stylizacji. Do niej dobrałam koszulę w kolorowe paski. Na nią narzuciłam dużą marynarkę w kolorze soczystej trawy. Buty beżowo-czarne idealnie dopasowały się do spodni i torebka z wężowej skóry. Trochę namieszałam, ale wszystko do siebie pasuje i gra, taki mix wzorów ;D. Lubię bawić się łączeniem rożnych wzorów, faktur, jest to wyzwanie i ja to lubię ... i chyba mi to wychodzi? ;)

P.S.
już jestem i nadganiam zaległości :) 














   Zdjęcia : Monika Homan




marynarka - H&M
koszula - Zara,
spodnie - Zara,
buty - Prima Moda,
torebka - NN,
pasek - Simple.




Prześlij komentarz