PHENOMENAL US - challenge 11

poniedziałek, 9 kwietnia 2018
data:post.title


HOT: Po każdej stronie tęczy / On Both Sides of the Rainbow  

Nie wiem czy po każdej ale moja "tęcza" na pokazanie się światu czeka dwa miesiące ;D I zapewniam - z przodu czy z tyłu, nie omijając boków, jest tęczowo!Ta "tęczowa" stylizacja to kolejne wydarzenie, wyzwanie dla grupy Phenomenal Us.  Tak więc dzisiaj tęczowa moc na blogach! ... i u mnie również :)

 

Stylizacja: Ponieważ zdjęcia do tego wydarzenia były robione dużo wcześniej toteż są elementy zimowe. Czapkę kupiłam specjalnie do tej sesji ale, że okazała się bardzo sympatyczna to już ze mną została ;D

Prosta, dzianinowa sukienka i długa koszula w kolorowe paski od razu skojarzyły mi się z tęczą. Takie kolorowe, radosne rzeczy dają mnóstwo pozytywnej energii! Buzia sama się uśmiecha! Powinniśmy częściej chodzić w kolorach! A aura nam sprzyja - słońce za oknem i chce się żyć!;D

Wracając do stylizacji to zestaw: sukienka-koszula, uzupełniłam kolorowymi rajtuzami i botkami w błękitnym kolorze. Torebka też z kolorem - pomarańczowa. I chociaż wszystko w kolorach to, mówiąc kolokwialnie, gra i bucy, a przy tym jest moc! Tęczowa moc! :)










sukienka - Zara,
koszula - Zara,
czapka - Zara,
torebka - Enzo Moreno
szalik - hade made,
buty - Zara.





Prześlij komentarz