Diversity

niedziela, 13 stycznia 2019
data:post.title

Siedzę i myślę, myślę i drapię się w głowę ... i trwa to już od dłuższego czasy. I nic, kompletnie nic mi nie przychodzi do głowy ;( 
No trudno, dzisiaj będzie bez "zagadywania", od razu przejdę do stylizacji :)

Stylizacja: ... a stylizacja jest urozmaicona, z odrobiną "lata" na nogach :)
Góra to kurtka khaki w militarnym stylu, którą dodatkowo ściągnęłam paskiem, pod nią ciepły sweter w kolorze kurtki. Do niej założyłam beżową, rozkloszowaną spódnicę. Na nogi, i tutaj trochę się zadzieje, włożyłam cienkie, pomarańczowe rajstopy i kolorowe buty, które przywiozłam sobie z Gwatemali ... i to jest to moje lato :D Są bardzo wygodne i takie kolorowe!!! Świat w takich butach od razu wydaje się ładniejszy! :)
Kolejnym barwnym elementem mojej stylizacji jest torebka, która fajnie komponuje się z butami. Zaś uzupełnieniem, albo dopełnieniem całości jest czapka. Przywiozłam ją z Serbii i jest ona elementem ich ludowego stroju :)
Jak widzicie dzisiaj połączyłam elementy militarne z ludowymi i etnicznymi ... wszystko ze sobą pasuje i serce raduje! ;DDD



Zdjęcia : Monika Homan


kurtka - Pull&Bear,
sweter - Zara,
spódnica - NN,
torebka - Venezia,
buty - pamiątka z Gwatemali,
czapka - pamiątka z Serbii.


5 komentarzy

  1. Super, Tobie to wszystko pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy zobaczyłam pierwsze zdjęcie, pomyślałam - będzie klasycznie, standardowo. Ależ się zdziwiłam kiedy przewinęłam stronę niżej!!! Super wyglądasz - świetny look :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Góra totalnie mój styl. Świetny kolor i fason. Gdy przesunęłam niżej zskoczyłaś mnie, choć wcześniej uprzedziłaś czego mozemy się spodziewać. Niebanalna stylizacja, myślę, że w jakiejś mierze dla odważnych:-)) także gratulacje! zostaję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydawało mi się, że komentowałam ten post, ale może się mylę. Byłam zajęta i mam okropne zaległości na blogach. W każdym razie krótkie spódnice są absolutnie dla Ciebie stworzone, wyglądasz super :) ))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej czarują te botki. Cudne są. W ogóle świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń