Grille with a grille

niedziela, 6 stycznia 2019
data:post.title

Kochani, witam Was pięknie w Nowym Roku! A że u mnie pogoda w kratkę, to pada deszcz to śniegiem zawieje i mrozem przymrozi, to tak ten rok zacznę - KRATKĄ :)

Kratkę miłuję niezmiernie, wszystko co kratkowane bardzo mi się podoba, czy to koszule, czy spodnie, czy płaszcze, czy spódnice, a nawet sukienki w kratę, nie omijając dodatków: szalików, rękawiczek, kaszkietów, butów a nawet skarpetek! jednym słowem wszystko może być po-kratowane!
Jednego nie lubię w kratkę - to tej paskudnej pogody!

Stylizacja: jak już wspomniałam, będzie kraciasto. Ale nie bójcie się nie tak total-nie :) W drobną kratkę jest płaszcz. Urzekł mnie swoją prostotą i ładną kolorystyką. W podobnych kolorach są kraciaste spodnie z tym, że tutaj krata jest już XXL :) Uwielbiam takie zestawienia wzorów, pomimo, że są to rożne kraty, świetnie ze sobą pasują a to dzięki temu, że są w tej samej tonacji kolorystycznej.
Na górę założyłam biały golf; dodatki biało-czarne: białe półbuty w męskim stylu, czarną torebkę i czarny kapelusz, jedynym taki "wesołym" akcentem jest kaszmirowy, czerwony szalik.
Jak zaczynać ten Nowy Rok to z fantazją! :D


Zdjęcia : Monika Homan

płaszcz - Mango,
spodnie - Mango,
golf - Zara,
buty - Bata,
torebka - Simple,
kapelusz - Simple,
szalik - Mahogany




Prześlij komentarz