Strange inspiration

czwartek, 24 stycznia 2019
data:post.title
 
Myślę, że każda tak ma, że obmyślając sobie stylizację zawsze wybiera jakiś  "temat przewodni", rzecz do której układa, dopasowuje całą resztę. Może to być marynarka, sweterek, sukienka. Najczęściej jest tak, że wyciągamy z szafy spodnie albo spódnicę i szukamy do niej bluzki, potem dopasowujemy żakiet albo kardigan a dopiero na końcu dodatki: biżuteria, buty, torebka ... i tak jest najprościej i najsensowniej. Zazwyczaj też tak robię, zazwyczaj ;) Ale zdarza się i tak, że inspiracją stylizacji stają się dodatki ... np. buty :)

Stylizacja: tak, inspiracją dzisiejszej były właśnie buty. Przyznam się, że zapomniałam o nich ;D Po zimie schowałam je do pudełka i położyłam na najwyższej półce. A że super wysokie kozaki zawojowały ostatnimi czasy modą, to o tych "tradycyjnych" zapomniałam ;) Dopiero przy okazji jakiegoś porządkowania odkryłam je na nowo ... i postanowiłam, że to one będą "gwoździem" stylizacji ;D
Do nich dobrałam spódnicę w biało-czarna pepitkę, do spódnicy czerwony sweter a po nim biały golf. Jak już miałam czerwony sweter, to stwierdziłam, że fajne podkręcę całość czerwonymi rajstopami. Ostatnim elementem garderoby jest oversizowy płaszcz w dużą, biało-czarna kratę. Teraz czas na uzupełnienie stylizacji dodatkami: czarne, proste kozaki na płaskim obcasie już są, to teraz reszta - czarny kapelusz, czerwona torebka i czerwone rękawiczki. Jeszcze tylko zawiązałam na szyi czarny szalik z futerkiem, który sama "stworzyłam" i całość gotowa.  I tak powstał zestaw inspirowany butami ;DDD

Zdjęcia : Monika Homan


płaszcz - Zara,
sweter - Zara,
 spódnica - Max Mara,
kapelusz - Simple,
rękawiczki - Wittchen,
futrzany szalik - DIY,
torebka - Michael Kors,
 buty - Pollini.



2 komentarze

  1. Pisałam, że płaszczyk cudny a w czerwieni Ci bosko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oficerki !!!! Moja miłość !!!! :) ))))))
    A druga miłość to czerwień !!!!!
    Świetnie to wygląda z takim kawałeczkiem czerwonych nóg :D !!!!!
    Też się tak ubiorę - SUPER !!!!!!!!!!!!!
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń