Vest

środa, 30 stycznia 2019
data:post.title

Zima to trudny czas dla blogerów modowych. W zimie jest najnormalniej w świecie zimno!  I chcesz czy nie trzeba zakładać jakieś okrycie wierzchnie. Chodzimy więc w płaszczach, kurtka, futerkach, puchówkach ... I chociaż wybór jest duży to ileż można mieć tych płaszczy, kurtek, futrzaków czy też puchówek w szafie? Zazwyczaj stawiamy na jeden porządny, ciepły no i oczywiście elegancki płaszcz i ewentualnie na coś bardziej praktycznego, wygodnego - puchówkę.  Ale nawet w taką dość smutną porę roku można zaszaleć ... np. z kamizelką :)

 Stylizacja: dzisiaj połączyłam praktyczność z elegancją ;) Na puchówkę włożyłam długą jak płaszcz, kamizelkę. Kamizelka jest uszyta z bardzo dobrej jakości wełny, ma bardzo staranne odszycia, jest świetnie skrojona. Zakładając ja na puchówkę, dodałam całej stylizacji szyku i jednocześnie jest to coś innego, niespotykanego. Kamizelka, również jest elementem ubioru, który jest pod płaszczem. Oczywiście można ją włożyć od razu pod płaszcz, ale szkoda chować taką kamizelkę! ;D
Strój pod płaszczem to czarny golf i zwiewna, jedwabna spódnica a kamizelka jest dopełnieniem stylizacji. Na nogi włożyłam czarne, z ćwiekami botki na płaskim obcasie i grube, kryjące rajtuzy. Bardzo lubię takie połączenie: zwiewna spódnica albo sukienka i do tego dość ciężkie buty. Torebka w soczystym beżowym kolorze "rozświetla" całość.
I jak Wam się podoba takie wykorzystanie kamizelki ? :)


Zdjęcia : Monika Homan


kamizelka - Massimo Dutti,
puchówka - Piano,
golf - Zara
spódnica - Monnari,
 torebka - Prima Moda,
buty - Zara,
broszka - Piano.



3 komentarze

  1. Ładne kolory, jesienne, a przecież zima wokół... podoba mi się całość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka kamizelka mi potrzebna, nie na puchówkę ale ta druga wersja jest dla mnie. cudnie kochana...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  3. O niech Cię !!!! :D :D :D
    Te kolory !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kamizela i ta puchówka - super !!!!!
    I ta cała reszta - totalnie szalona, ale totalnie fantastyczna :) )))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń