Coś na wzór Betha Fentona

czwartek, 6 lutego 2014
data:post.title

Wiem, wiem, trochę Was przetrzymałam ale złapała mnie grypa żołądkowa i trzy dni byłam nieżywa. Ale dzisiaj jest już dobrze i zabieram się do zaprezentowania mojej kolejnej stylizacji inspirowanej twórczością Betha Fentona. Czemu tak późno? No cóż, dzisiaj jest 5 luty imieniny Agatki, mojej córki i trochę poświętowaliśmy przy pysznym cieście. 
Córeczko, jeszcze raz, wszystkiego najlepszego! :)

Wracając do stylizacji: zaintrygowały mnie u Betha Fentona skarpetki, które zestawił z wzorzystymi rajstopami. Odważne zestawienie. Poszperałam po sklepach, znalazłam to, co znalazłam i stworzyłam własną wersję tej stylizacji. Oto ona :)






 





                                   fot. Olimpia Rakowska

sukienka, bluzka, płaszczyk - Zara, skarpetki - Calzedonia, rajstopy - TK Maxx, torebka - Deni Cler , buty - Gino Rossi




Prześlij komentarz