Beige chic.

czwartek, 29 marca 2018
data:post.title

Kochani, już za dwa dni święta, związku z tym chciałam Wam złożyć życzenia zdrowych, pogodnych, radosnych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych! :)

Moje święta będą bardzo radosne bo z nami będzie Antoś, mój wnuk, który ma trzy tygodnie i jest światełkiem, radością, wielkim szczęściem dla nas wszystkich! :)))


Stylizacja: dzisiejsza stylizacja jest przede wszystkim elegancka, jak na okres świąteczny przystało: perfekcyjnie skrojony garnitur o bardzo ciekawym i niespotykanym kroju, z tkaniny, która idealnie dopasowuje się do naszych kształtów, przy tym jest miła w dotyku i leży jak druga skóra :) Ma piękny pudrowo-beżowy kolor i grafitowe wykończenia. Takie połączenie kolorów daje niezwykły efekt. Ten garnitur to klasa sama w sobie! :)
Na kostium narzuciłam krótki, beżowy płaszczyk, który pomimo jednej warstwy jest bardzo ciepły dzięki wysoko gatunkowej 100% wełnie. Pięknie wykończony lamówką oraz unikatową technologią podwójnych, krytych szwów. Ten płaszczyk to miód na nasze serca! Zakochasz się w nim od pierwszego spojrzenia, dotyku, włożenia :D
Do tej całości założyłam dodatki w zwierzęce wzory - buty, torebka jak również jedwabny szal, a z biżuterii wybrałam bardzo modną obecnie broszkę-kokardę, którą fantazyjnie przypięłam przykrywając jeden guzik :)




















   Zdjęcia : Monika Homan



płaszcz -  Hexeline,
żakiet - Hexeline,
spodnie - Hexeline,
buty - Simple,
torebka - NN,
szal - Hexeline
broszka-kokarda - Hexeline. 


 


Prześlij komentarz