Linen suit.

poniedziałek, 6 sierpnia 2018
data:post.title

Nie przywiązuję się do marek, mam kilka, które lubię i chętnie zaglądam ale nie utożsamiam się z jednym konkretnym stylem. Mam tzw. "fazy na" ... na bluzki, na sukienki, na swetry, na spodnie, na torebki, na apaszki ... na daną markę ;D Ostatnio padło na Massimo Dutti  i ... garnitury, najlepiej w kratę.

Lubię styl Massimo Dutti - prosty, klasyczny a przy tym utrzymany w trendach. Nie wszystko i nie każda ich kolekcja mnie zachwyca, ale zawsze znajdzie się tam jakiś ciekawy garnitur ;)

Stylizacja: garnitur - jestem ich fanką, a w tym po prostu się zakochałam ;) Letni garnitur z lnu w biało-czerwoną kratę! Czyż nie jest fantastyczny? Zwłaszcza, że jego cena po wszelakich obniżkach była bardzo atrakcyjna :) 
Jak wspomniałam cały garnitur jest z lnu dzięki czemu idealny jest na lato: na chłodniejsze dni,  wieczorne spacery a nawet kolację przy świecach ;)
Do niego założyłam top w kolorze czerwonego wina, który kupiłam w ubiegłym sezonie. Na nogi założyłam czerwone szpilki firmy Hego's  i  dobrałam jasno popielatą torebkę. I pomimo, że było dość ciepło to nie mogłam się oprzeć jeszcze jednemu dodatkowi - kwiecistemu szalowi idealnie dopasowany kolorystycznie do garnituru i bluzeczce :)

   Zdjęcia : Monika Homan



marynarka - Massimo Dutti,
spodnie - Massimo Dutti,
top - Massimo Dutti,
szalik -  Massimo Dutti,
buty - Hego's
torebka - Gino Rossi,
okulary - Ferragamo.




Prześlij komentarz