... i kolejny rok za nami!

środa, 4 stycznia 2017
data:post.title







... i kolejny rok za nami i kolejny, przed nami! :) Dla mnie to już czwarty rok blogowania, kawał czasu!;D W sumie opublikowałam prawie 500 postów! Sporo, prawda ;)
A oto mój dorobek: podsumowanie 2014 oraz 2015 ;)

Dzisiaj kolejne podsumowanie - 2016 był całkiem udanym rokiem: 
  • współpraca z Quiosque i, ta dla mnie najważniejsza - z Hexeline. Zawsze chciałam współpracować z ekskluzywną, polską marką :) Wiem, że to co pokazuję, proponuję jest dobre gatunkowo: wysokiej jakości materiały i świetne krawiectwo, i co najważniejsze, te rzeczy się nie starzeją :)
  • wywiad dla Olivii - TU, ciekawe doświadczenie, trochę miałam tremę, ale przemiły pan Krystian (którego serdecznie pozdrawiam;)), dziennikarz tej gazety, tak mnie "wkręcił" w rozmowę, że zupełnie nie czułam, że udzielam wywiadu ;D,
  • udział w pokazach mody tym razem jako modelka ;) Super zabawa! A przede wszystkim to możliwość poznania samej projektantki, Igi Dymel, utalentowanej, młodej, pełnej pomysłów osoby :) - Tu,
  • małe zmiany na blogu - wprowadziłam cykl reportaży pt.: "Oddaję głos młodym" pisanych przez, młodego, zdolnego człowieka, o którym, jestem pewna, niebawem usłyszymy i będę miała w tym swój malutki udział ;D
 
To takie najważniejsze wydarzenia w tym roku związane z blogiem. No cóż, mogłoby być więcej, ale wszystko przede mną! ;) 

A teraz przegląd 2016 roku, jest tego sporo ale mam nadzieję, że z przyjemnością je sobie przypomnicie ;D



 
 
























Listopad



Grudzień



 Autorką wszystkich zdjęć jest oczywiście  Olimpia Rakowska :) 

 Oli, to był kolejny cudowny rok! :)





Prześlij komentarz