Podsumowanie

niedziela, 3 stycznia 2016
data:post.title


Początek nowego roku to dobry moment na podsumowanie starego :)
Trochę zajęło mi to czasu ;) W tym roku chciałam wyprać "reprezentanta" miesiąca ale nie mogłam zdecydować się na jedną stylizację ;) Pomyślałam, że trzy to będzie w sam raz ale i to zadnie nie było łatwe ;D 

Pamiętam każdą stylizację, każdą sesję, czasem bywało tak, że nie miałam pomysłu do ostatniej chwili i dosłownie dwie godziny przed spotkaniem z Olimpią doznawałam olśnienia! A czasem miałam taką wenę, że stylówki sypały się jak z rękawa i żeby nie zapomnieć, cały pokój był poobwieszany "moimi pomysłami" ;D

Dzisiaj, przy okazji tego postu, chciałam bardzo mocno podziękować mojej fotografce, Olimpii Rokowskiej - Oli, dziękuję Ci za cudne zdjęcia i każdą wspólną chwilę :)


Teraz zapraszam na moją modową historię, bo 2015 rok to już historia ;)


                                                               
Styczeń          














  




   fot. :  Olimpia Rakowska    







Prześlij komentarz