At the end of summer

poniedziałek, 11 września 2017
data:post.title

To już ostatnia, letnia stylizacja. Trochę szalona, lekko zwariowana ale z pomysłem ;) Tą prostą, ale bardzo kolorową sukienkę przywieźliśmy z Bali i jest to typowy wakacyjny ciuch ;) Ale czy tej prostoty nie można przełamać i stworzyć coś na miarę XXI wieku? ;D
No więc zaryzykowałam i dodałam kilka gadżetów. Dwa z nich są ewidentnie w trendach - kołnierzyk i rajstopy w duży ażur. Pewnie już zauważyliście, że wracają kołnierzyki. Znowu pojawiło się ich trochę na sklepowych półkach. Mnie to bardzo cieszy, bo lubię i mam!

Kolejny element to krawat - krawaty bardzo mnie intrygują i też chętnie po nie sięgam zamiast przykładowego wisiorka czy apaszki.  Np. tu ,tu i tu, a nawet ostatnio tutaj ;)  Dzisiaj również ozdabia moją sukienkę, dodając jej biznesowego stylu w towarzystwie torebki-teczki ;DDD

W zasadzie to wszystko, jeszcze jakieś drobiazgi: zegarek, bransoletka, brylantowy kolczyk zamiast broszki wpięty w krawat ... takie zakończenie lata!

Stylizacja: dzisiejsza moja stylizacja ... o rany, już chyba nic nie trzeba dodawać!!! :)

Mam nadzieję, że rozpogodziłam Wam ten pochmurny dzień? :)



This may possibly be my last summer styling.  A bit wild, slightly barmy and with a twist!  This very simple and full of bright colours dress made its way into my collection all the way from Bali -  it is a very standard little holiday outfit and my plan here is to shake off its simplicity and by adding on a few extras, create a new 21st century look. A small risk perhaps, but I took my chance and let’s see if the result was worth the effort. 

Two of the added items, i.e. the lattice collar and the fishnet tights are back in fashion and I am very happy to see them again on the boutiques’ shelves, as I like them very much and have had some already. 

The other item is the humble tie, so versatile though underrated, it can even be worn as a replacement for a necklace or a neck scarf and today, together with a satchel/briefcase style handbag it adds a corporate flavour to my dress. 

That is basically all, maybe some more little bits and bobs: the wristwatch, the bracelet, the diamond earring in place of a brooch pinned into the tie – and so we have reached the end of summer.

Styling:  my styling today …., oh no!…. all shown and described and nothing else to add.

I hope I’ve managed to brighten up the cloudy day today.









sukienka - pamiątka z Bali,
torebka - pamiątka z Włoch,
krawat - zasoby męża,
botki - Zara
bransoletka - Krzysztof Stróżyna.





Prześlij komentarz